Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Az önce Nays canlı destek üzerinden nitro kampanyanız var mı diye sorduğumda yok diye cevap aldım, varsa hangi kampanyadır ve yıllık ve aylık fiyatı ne kadara gelmektedir söylerseniz sevinirim.
Ekstra olarak da önceden üye olanlara aynı fiyatta devam edileceği söyleniyor bilginiz var mıdır varsa iletirseniz sevinirim.

İyi Forumlar Dilerim.
Merhaba, Nays'ın discord için bir kampanyası yok ama uygulama marketleri üzerinden yapılan alışverişlere %20 iade veriyor. Nitro'yu Play Store üzerinden alınca yaklaşık 216 lira'ya gelmiş oluyor. Eski aboneliklerin devam edeceği fiyat hakkında bir bilgim yok.