Furkan07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba bir tane Instagram sayfam var ve bir tane de web sitem var. Adsense den aylık, 350 TL gibi bir para geliyor, Instagram dan d reklam geliri olarak ayda ortalama 300 TL falan geliyor. Bu işin vergisini nasıl çözücem, şirket kurmak çok mantıksız.

Sosyal medya vergisi diye birşey varmış onu araştırdım, gayet güzel bir sistem gibi ancak sorunu bağkur ödemem gerekiyormuş. Ee bağkur ödeyeceksem ne anladım ben kazandığım 600 TL den.

Var mı fikir verecek arkadaş
Çok doğru.