Evet geçte olsa bunu fark ettim. Şöyle işim var böyle yoğunum şu sıkıntım var demek yerine, boş yere saatlerce sosyal medyada dolaşmak yerine kendi işlerimize odaklansak gerçekten çok farklı yerlerde oluruz. Bundan sonra yapmak gereken bir çizelge oluşturup hayatı planlı yaşamak bana kalırsa.
Peki sizlerede soruyorum, başarmak için önünüzdeki engel ne?