Uzun zamandır Fujifilm kullanıyorum XT4 ile 2 yıl kadar çekim yaptım. Şuan XH2s Kullanıyorum.
XT4 ve 5 birbirine yakın modeller ama lens seçiminiz epey önemli bu 2 modelde. Düşündüğünüz yada elinizdeki lensleri yazarsanız ona göre yönlendirebilirim.
XH2 yada XH2s Serisinde 2. el bakabilirsiniz. Fujifilm de kendi lenslerini kullanmanızı öneririm. Bu koşulda epey memnun kalırsınız.
XT5 güzel bir cihaz deneme şansım oldu 7 stop telafisi var. 4:2:2 10 bit çekim yapabiliyor o yüzden işinizi rahat görecektir.
Cihazlara dair özel bir sorunuz varsa yazarsanız onuda cevaplarım.