KOZBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Son 2. senedir zarar açıklıyor google" hocam bu ifadeyi kullanmışsınız, böyle bir veri ortada yok.
Google personel çıkarttı, Almanya Resesyon ilan etti ve global çaplı bir kriz var, bunlar doğru da Google'ın zarar açıkladığı ile ilgili hiç bir veri yok.
Hadi böyle bir veri var diyelim, bu spam siteler yoğun olarak birkaç ülkede var, global sonuçlarda bu durum yok.
TR'deki spam sitelerle mi Google zarardan kara geçecek?
Tm hocam siz haklısınız, zarar açıklamadı, zarar açıklamaya ramak kaldı diyelim, oldu mu şimdi, takıldığınız şey bu yani, cloud geliri olmasaydı zarar açıklayacaktı, ayrıca diger ulkelerde de bu spam mevcut, olmadığını nerden çıkardınız?