trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam işim yok yalan mı söylicem, 10 binlerce işten çıkarma yapıldı sadece google'da değil, alphabet sitesine girip bakın 2 sene önceki karlılık %50 ustunde ama son 2 sene %1-2 yani öldü bitti icraa gelecekmiş demedik ama çok ciddi kriz içindeler, bankalar çatır çatır iflas ediyor, almanya resesyon ilan etti daha sayalım mı? Hissede olması gereken yerin çok altında, geçen hafta biraz düzeltme yaptı sadece, hisseye bakılarak yorum yapılması yanlış ki hisse de zaten yerlerde.
"Son 2. senedir zarar açıklıyor google" hocam bu ifadeyi kullanmışsınız, böyle bir veri ortada yok.
Google personel çıkarttı, Almanya Resesyon ilan etti ve global çaplı bir kriz var, bunlar doğru da Google'ın zarar açıkladığı ile ilgili hiç bir veri yok.
Hadi böyle bir veri var diyelim, bu spam siteler yoğun olarak birkaç ülkede var, global sonuçlarda bu durum yok.
TR'deki spam sitelerle mi Google zarardan kara geçecek?