Hocam bu Google'ın zarar açıkladığı verisi nerede yazıyor?
İnceledim de "Alphabet Inc Class A (GOOGL)" hissesi öyle bir değer kaybı da yaşamamış, zarar açıklayan şirketin hissesi de değer kaybeder.
Hocam işim yok yalan mı söylicem, 10 binlerce işten çıkarma yapıldı sadece google'da değil, alphabet sitesine girip bakın 2 sene önceki karlılık %50 ustunde ama son 2 sene %1-2 yani öldü bitti icraa gelecekmiş demedik ama çok ciddi kriz içindeler, bankalar çatır çatır iflas ediyor, almanya resesyon ilan etti daha sayalım mı? Hissede olması gereken yerin çok altında, geçen hafta biraz düzeltme yaptı sadece, hisseye bakılarak yorum yapılması yanlış ki hisse de zaten yerlerde.