Abd'deki ekonomik kriz, rusya ukrayna savaşı bitmeden spam işi çözülmez, google bilerek yapıyor bunu, işe yarar siteleri geri atıyor ki reklam versinler diye, üstüne adsense kazançlarından tırtıklıyor yıl sonu hedeflerini tutturmak için,
Son 2. senedir zarar açıklıyor google, bir nebze abd krizi bitse düzelir şu an en yakın tarih 2024, garanti düzelme 2025 tabi bu arada putin yeni bir kriz çıkarmazsa, bizde seçim oldugu için hissedilmedi pek, önümüzdeki aylarda neden google'da sorun olduğunu daha iyi anlayacağız.
Adsenseden para kazanan bir şirket adsensesi olmayan spam siteleri bile bile neden öne çıkarsın. Adwords reklamlarını sadece arama reklamı olarak görme, görüntülü reklamalardan oran olarak daha fazla kazanç sağlıyor. Bu yüzden google kaliteli sitelere muhtaç