smsonaylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçenlerde şans eseri denk geldiğim, gördüğümde dibimin düştüğü bir yazılım ve tasarım. Değerlendirmenizde fayda var hocam. Yazılım sahibi de r10 üyesi: @Metbi;

https://www.metbi.net/persobi/
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederiz.

Dilerseniz kişisel yazılımlarımızı inceleyebilirsiniz: https://www.metbi.net/kisisel-ve-portfolio/

Forum konuları:

https://www.r10.net/script-satisi/36...n-tasarim.html

https://www.r10.net/script-satisi/32...a-fazlasi.html

İyi forumlar.