Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
42 baya kaliteli bir yer fakat üni ile karşılaştırmak doğru olmaz diye düşünüyorum. Tabii sıradan üniversitelere bin basar orası ayrı.
Şu an sınava çalışıyorum üni girer isem
Manisa Celal Bayar yazılım mühendisliği (örgün veya 2. Ögretim)
Konya Selçuklu Bilgisayar mühendisliği (örgün veya 2. Ögretim)
Burdur Mehmet Akif Ersoy Yazılım Mühendisliği

Şu anda listemde bunlar var ben meslek lisesinde okuduğum için m.t.o.k ile giriyorum bunlara bakalım bu sene sınava giricem çalıştım baya bi ama aklıma takıldı uni okumakmı 42 ye gitmekmi diye yazılım bilgim var web alanında projeler yaptım

Silex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence de doğru bir versus değil. Üniversite elbette; ancak lisenin devamı şeklinde evrilmemiş, kaliteli eğitim verebilenlerden tabii ki. En önemli nokta ise üniversitede aldığınızın üzerine kendi bireysel çabalarınızla koyabildiklerinizdir.
Tabikide öyle hocam bu sektörde kendini geliştirmeyen devamlı birşeyler öğrenmeyen rafa kaldırılır