Merhaba arkadaşlar vergi levhası vs yasal olarak herşeyim mevcut paytr de üyeliğimde mevcut e ticarete girmeyi düşünüyorum ama stoksuz mu yapacağım yoksa şimdilik düşük bütçe ile mi bir mal çekiyim bilemedim trendyol vs çok komisyon kesiyor tavsiyeleriniz nedir ne ürün satmalıyım