Bence de doğru bir versus değil. Üniversite elbette; ancak lisenin devamı şeklinde evrilmemiş, kaliteli eğitim verebilenlerden tabii ki. En önemli nokta ise üniversitede aldığınızın üzerine kendi bireysel çabalarınızla koyabildiklerinizdir.