hocam site otoritesi yüksek diyip eklediğiniz ss'e göre yorum attım. SS'te bir yanlışlık var sanırım
Hocam cahilliğime verin site otoritesi yüksek yada şöyle diyim rakiplerimin gerisinde değilim otoritesi yüksek dediğim için kaç olması gerekiyordu soylede diyebilirim rakiplerine göre otoritesi oldukça iyi