BenPatrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi hani Hüseyin hussein olarak yazılıyor ya ??????
Hüseyin i Hussein diye degistirmiyorlar. Onun kimliginde de Hussein yaziyor. Ama sen bu foruma cok fazlasın.