yürürlüğe sokmuşlar mı bunu ? dün biri açmıştı ne zaman yürürlüğe girer diye
Girer mi diye sordum hocam
Öyle bir şey olsa burası +twitter+A Haber+Medya yıkılır.
Bakalım
Apple fln zor gibi vestel'i verirler elinize

ÖTV muhafiyeti üçkağıdı gibi limiti koyarlar onada vestel'in üstüne zor çıkılır.
Bakalım ben de sanmıyorum
Vergisiz de olsa bir öğrenci 60 bine telefon alamaz
60 a olan cihaz 30 bin olacak hocam alırlar olsa
30a alır 40 a satar hocam
Öyle