bugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yürürlüğe sokmuşlar mı bunu ? dün biri açmıştı ne zaman yürürlüğe girer diye
Girer mi diye sordum hocam
TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir şey olsa burası +twitter+A Haber+Medya yıkılır.
Bakalım
ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple fln zor gibi vestel'i verirler elinize ÖTV muhafiyeti üçkağıdı gibi limiti koyarlar onada vestel'in üstüne zor çıkılır.
Bakalım ben de sanmıyorum
aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergisiz de olsa bir öğrenci 60 bine telefon alamaz
60 a olan cihaz 30 bin olacak hocam alırlar olsa
keremokumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30a alır 40 a satar hocam
Öyle