Kirayı muhakak banka hesbına gönderin kiramı ödemedi diyip sizi evden çıkartmaya kalkabilir yakın zamanda haberlerde bununla ilgil bir olay gördüm hocam. Kira kontratı bildiğim kadarıyla 10 yıl geçerli oluyor.