Hocam ev sahibinin elinde senet vb. birşey yoksa ve ödemeleri kanıtlandırabilirseniz sıkıntı olmaz. Zam konusunda ise %25'ten fazla zam uygulayamaz zammı da sözleşme bitiş tarihinde yeni sözleşmeyle uygulayabilir.