Ben kullanıyorum gayet yeterli özellikle hafif ve küçük olduğu için kontrolü de kolay oluyor, onun dışında zorunlu trafik sigortası ve mtv'den muaf olması da yanında verilen ufak bir hediye uzak mesafelerde kullanmayacaksan şehir içinde gayet yeterli ha bu arada 50cc motorların otobanlara çıkması yasak bilginiz olsun. Bunların dışında sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz.
Sigortadan muaf olması çok sıkıntılı bir durum hocam.
Allah korusun bir kazaya karışsa en dandik aracın bile parça fiyatları malum.. Geçmiş olsun..