Arkadaşlar instada gezerken aralarında takip ettiklerim de olduğu için sık sık sokak fotoğrafçılarının reels videolarına denk geliyorum ve hoşuma da gidiyor bu içerikler. Açıkçası yapmayı da isterim fakat bizim gibi gergin bir ülkede niyeyse benim gözüme çok sakat bir içerik fikri gibi geliyor. Elbette sadece olumlu yorum yapıp izin verenlerin içeriklerini gördüğümüz için bize belki öyle gelmiyor olacabilir ama arkada acayip problemli insanlarla da denk gelişler olduğuna eminim.. Bir de özellikle çekilen içeriğin modeli bir bayansa ki %99'u öyle hele de birazcık dekoltesi vs varsa videodaki yorumlar o kadar aşağlık olabiliyor ki inanılır gibi değil.. Ben okurken utanıyorum insanlar yazmaktan utanmıyor.. Teknik olarak değil mental olarak zor iş..