valla hocam işe başladıktan 1 hafta sonra iyi bir şok geçirirsiniz. insanların ne cins birşey olduğunu anlarsınız. bünyenize göre çalışır veya çalışmasınız. böyle hayatın eline sağlık dedirtiyorlar. kasiyerlik, burgerking, mc gibi zincir yerler birde fabrikalar iğrenç yerler. ama gidip bir tadına bakın yoksa bizim dediğimiz size bir fayda etmez. İlk ve son burgerkingde çalışmanız olabilir bu.