Merhaba, Burger King'de çalışmayı düşünüyorum. Sizce nasıl bir yer, çalışılır mı?
Her işin zorluğu vardır tesadüf ki geçen burayı gördüm burgerking de denk geldi yorumları okudum şaşırmadım. Yorumlar yinede seni yönlendirmesin ama bu siteden bir çok firma için eski çalışanların yorumlarını okuyabilirsin.
https://tr.indeed.com/cmp/Burger-King