1 yıl önceden site + kurumsal mail + sosyal medya yönetimi yaptığım firma 4 aydır mesajlarıma bakmıyordu veya geçiştiriyordu bende siteyi açıp %60 tamamlanmış haliyle 2 ay önceden açıp bıraktım, sosyal medya yönetimini 2 ay önce durdurdum. Yani 2 ay geçiştirilmeme rağmen sosyal medya yönetimine ve site geliştirmesine devam ettim. Tam 10 mesaj atıp mail,sms birçok bildirim gönderdim ancak yine geçiştirildim.

Son 2 aydır da sadece kurumsal maillerini açık bıraktım onun da yeni faturası gelecekti kapanacaktı kendi cebimden ödeyip açık kalmasını sağladım. 20 mayıs günü son bir mesaj atarak maili ve siteyi kapatacağımı gönderdikleri ücretin yetersiz olduğunu son bir mesajla bildirdim ve yarın havale yapacağız dediler ancak yapmadılar bugüne geldik yani aradan 15 gün geçti ve bugün tüm hizmetleri kalıcı olarak sonlandırdım, ancak az önce havale ile ücreti attıklarını gördüm. Şimdi ben ne yapayım size soruyorum? Sorumluluk olmaması adına ücreti geri mi göndereyim yoksa zarar adı altında bu ücreti kendimde mi tutayım? Hizmete gelince asla hizmet vermeyeceğim, belki domaini geri verir bırakırım siz ne düşünüyorsunuz?