cnkylmz53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Algida dolabını sezona girerken senet yaparak firmadan teslim alıyorsunuz aynı şekilde senet karşılığı geri teslim ediyorsunuz. Alan kişi mağdur olmasın ?
Biz borç karşılığı aldık hocam konuya hakim değilim