teknobul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hımm sevindim kardeşim.
Oradan işi çözüyorlar. Sana mail gelecek artık girebilirsin sorun çözüldü diye.

Ayrıca bu tip sorunlar formda bir çok arkadaşta mevcut. Elimizden geldiğince yayalım…
Çimento aldım, Betonu ne tarafa dikeyim ?