işletim sistemi farketmeksizin kanser eden bir sanal sunucu xammp. MacOs kullanıyorsunuz madem mamp ın ucretsiz surumunu deneyin.
Hocam kesinlikle katılıyorum deli etti beni 2 gündür her yolu deniyorum, mamp kullanmadım onda sanallaştırma ücretsiz versiyonunda yapılıyor mu? pro olayı vardı ona baktım oda çok pahalı