hımm sevindim kardeşim.
Oradan işi çözüyorlar. Sana mail gelecek artık girebilirsin sorun çözüldü diye.

Ayrıca bu tip sorunlar formda bir çok arkadaşta mevcut. Elimizden geldiğince yayalım