Konu
[OR-BAIH-12] Hatası
04-06-2023, 02:09:26
#10
teknobul
hımm sevindim kardeşim.
Oradan işi çözüyorlar. Sana mail gelecek artık girebilirsin sorun çözüldü diye.
Ayrıca bu tip sorunlar formda bir çok arkadaşta mevcut. Elimizden geldiğince yayalım