Hocam 1-2gb olsa neyse de 200-300 gb diyorsun bence çoklu hesaplarla uğraşacağına makul bir ücretle yıllık planlara bakın hem kapanma derdi olmaz hemde birçok hesapla uğraşmamış olursunuz.