Merhaba,

1- Gerek çalıştığım kurumda gerek ise kendi işlerim adına en sık kullandıklarımız Word ve Excel. Word bir şeyler üretmek ve yazmak adına en sık olarak kullandığımız program ayrıca duyuların detaylarını word yaparak duyuruya dosya ekliyoruz. Excel ile randevu notlarımı, satış notlarımı, bazı formüller ile otomatik işlemler yapıyorum. Ayrıca gerekli olan bilgilerin listesini sağlıyoruz. Bu listedeki güncellemeleri hızlıca sağlıyoruz. Kısaca oldukça önemli konumdalar.
2- Açık olmak gerekirse kurumumda benden birkaç gömlek üstlerin excel bilmemesi yüzünden excel işleri bana kalıyor. Herkesin bilmesi gerekiyor. Diğer kişilerin işlerini de yapıyorum. Bu nedenle karşılık olarak ekstram var ama yine de bilseler iyi olurdu. Böylelikle onlar için olan verileri de ben hazırlamazdım