Hocam 2 kere MSI laptop kullandım. Hiçbir sorun yaşamadım. Monster kullanan arkadaşlarım hep sorunlarından bahsediyordu. Garantisi çok güzel diyodu 3 saat kapısında kuyrukta bekliyormuş ve ürünü 1 haftaya tamir ediyolarmış (tamir olmadan da gönderildiği oluyormuş). Ben MSI garantisini 1 kere aradım o da NVME SSD takabilir miyim kendim diye.