Konu
Adobe XD Üzerinden E-Mail İmza'yı HTML Export Etme Sorunu
04-06-2023, 00:30:56
#1
barisvehbi
iyi günler arkadaşlar, Adobe XD üzerinde tasarladığım mail imzayı web exporter ile export ediyorum. Lakin söz konusu imzayı google imza bölümüne yapıştırınca html kod kalabalığından dolayı i
mza çok uzun sorunu
alıyorum.
Önerileriniz nelerdir?