iyi günler arkadaşlar, Adobe XD üzerinde tasarladığım mail imzayı web exporter ile export ediyorum. Lakin söz konusu imzayı google imza bölümüne yapıştırınca html kod kalabalığından dolayı imza çok uzun sorunu alıyorum.
Önerileriniz nelerdir?