Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düşünmeye gerek yok hocam benim ațım da var itimde tavuğum da ayrıca iran tavukların da var unut madan söyleyeyim kedimin bile bir ismi var boşu boşuna acilmiş bir konu değildi murtaza efendinin bile takipçisi var
Yok resim görünmedi hocam ondan.