Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Sony güzel de benim gözümde eksikleri şunlar;
Ekran çok küçük fark ettiyseniz 11inç
İşlemcisi çok daha kötü
Bir de o hoparlör falan ondan pek sıcak bakmadım
Diğerini neden elediniz?
Hocam yanlış yazmışım benim hatam, dell diyecektim, dalgınlığıma gelmiş