Sormaya değmez hocam sony alınır yalnız klavye ve hoparlörün çalışmaması dezavantaj, bunu görmüşsünüzdür umarım
Hocam Sony güzel de benim gözümde eksikleri şunlar;
Ekran çok küçük fark ettiyseniz 11inç
İşlemcisi çok daha kötü
Bir de o hoparlör falan ondan pek sıcak bakmadım
Diğerini neden elediniz?