Şahısla anlaşmanız sizin için zorlu bir süreç olabilir çünkü bir kaza durumunda uğraşırır durursunuz. Bu yüzden sözleşmeleri olan bir kurumsal firmayla çalışın derim tabi detaylara hakim değilim
Öylede hocam kurumsal firmalara baktım onlarda belirli bi km sınırına kadar kiralıyorlarmış.
Ben araç kiralama işiyle ugraşıyorum. Kesinlikle verme. ne kadar kurumsal olursa olsun senin bir vergi levhan yok. ölümlü yaralanmalı kazalarda ruhsat sahibine büyük yaptırımlar var.
Mecbur kiraya vermek zorundayım hocam yoksa maddi anlamda çok sıkışıyorum
Anlamadım hocam