ozgur_celebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben araç kiralama işiyle ugraşıyorum. Kesinlikle verme. ne kadar kurumsal olursa olsun senin bir vergi levhan yok. ölümlü yaralanmalı kazalarda ruhsat sahibine büyük yaptırımlar var.

o işler öyle değil. aracı kiralama firmasına verirken onlara satıyorsunuz resmiyette. Siz hiç bir şey ile ilgilenmeden aylık anlaşılan ödemeyi alıyorsunuz. kaza vs olması halinde firma ilgileniyor, siz değil. Tek kötü yanı araba yıpranıyor.


ek olarak araç taksi çıkması ise km çoktur muhtemel. Kiralama firmaları yanaşmazlar