Ben araç kiralama işiyle ugraşıyorum. Kesinlikle verme. ne kadar kurumsal olursa olsun senin bir vergi levhan yok. ölümlü yaralanmalı kazalarda ruhsat sahibine büyük yaptırımlar var.