Şahısla anlaşmanız sizin için zorlu bir süreç olabilir çünkü bir kaza durumunda uğraşırır durursunuz. Bu yüzden sözleşmeleri olan bir kurumsal firmayla çalışın derim tabi detaylara hakim değilim