Neden 1-2k hocam,türkçe içerik mi ? Bir de otomatik çekilenlerde adsense ban atıyor diye biliyorum.Şanslıymışsın
hocam 4 aydır giriliyor içerik ve evet türkçe site her yazı neredeyse 1 sayfa 1,2,3 . sırada ama malum türkçe site .şuan en çok görüntülenme alan yazım 27k tıklanmış tbm kuruşlarda olduğundan dolayı malesef.