Hocam alıcı ve satıcı yani iki tarafıında foruma üye olması gerekli ve ticaretin de forum üzerinden gerçekleşmesi gerekli. Başkası adına konu açmak da yasak ayrıca.
Hocam forum dışı şikayet diye bölüm boşuna mı var allah aşkına elimde kanıt delilde var