obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boş insan çok hocam bazen benim normal konularıma boş insan gelip reportluyor kaldırıyorlar
elimde kanıtlar var adam aylarca ödeme yapmadı en son engelledi ve kendini sosyal medyacı olarak tanıtıyor ama bilgisi yok sadece aracılık yapıyor başkalarıda mağdur falan mı olmalı