Konu
Benim ibanımla dolandırıcılık yaptılar
03-06-2023, 01:42:32
#75
OOWC
Çok benzer, hatta daha hafifini yaşadım. Birden fazla ağır ceza mahkemesi açıldı. 50.000 TL üzeri masrafım oldu.
https://www.r10.net/off-topic/312259...si-acildi.html