benim tavsiyemde bu işten hiç anlamıyorsanız kesinlikle bulaşmayın.
aracı alırım kiraya veririm aylık kiramı alırım gibi basit bir hesap yapmayın.
bu işin en can alıcı noktası şöfördür. kötü şöföre denk geldinizmi ki muhakkak bol bol şöför değiştireceksiniz 1-2 ay sonra arabayı tanıyamazsınız.