savcılığa gitmeden önce bence sağlam bir avukat bulup durumu değerlendirin. Allah yardımcın olsun. Forumda bu tür işlemlerin faturasız şekilde yapılmasına yasak getirilmesini düşünüyorum / veya kategoride uyarı metni bulunabilir . Mağduriyetler istemeden oluşabiliyor ve açık bu konu. değerlendirmenizde fayda olabilir değerli yönetim @Yeniceri;