Artık FAST var.
Iban to işlemleri eskiden mesai saatleri dışında yapılan transferler için kullanılırdı.
Şimdi ibanto işlemleri son derece riskli ve gereksiz.
Ama ortada şöyle bir mesele var.
Forum yasaklasın dol@ndırılmanın önüne geçsin diyenler sorunun forumda değil dol@ndırılan adamlar da olduğunu görmüyorlar.
Bu riski alacak kadar bilinçsiz ya da umarsız adamlar zaten bir yerde bir şekilde dol@ndırılır.
Bu işlemleri korkmadan, çekinmeden yapan insanları, kendini korumayan insanları forum neden korusun?
R10 Platformu, bu işi yapan kişiler için kuralları ağırlaştırabilir, örneğin 50 ticaret puanı vs. vs. gibi.
Tamamen yasaklanmayabilir ama bence ek kurallar getirilebilir. Bizim insanlarımız dolandırılınca aklı başına gelmiyor, en az 10 kere falan başına gelmesi lazım bi ihtimal aklı başına gelir.