Moralinizi bozmak istemem ama hertürlü suçlusunuz. Adamdan iban ile para aldım kripto ile ödedim, diyorsunuz bu başlı başına suç zaten merkez bankası bunu yasaklamıştı. Sadece bu değil kripto ile yapılan bütün alışverişler yasaklandı diye biliyorum. Kripto alım satımı yapılan bütün siteler lisans almak zorunda ve merkez bankası bunu talip edip vergi kesiyor.