Artık FAST var.
Iban to işlemleri eskiden mesai saatleri dışında yapılan transferler için kullanılırdı.
Şimdi ibanto işlemleri son derece riskli ve gereksiz.
Ama ortada şöyle bir mesele var.
Forum yasaklasın dol@ndırılmanın önüne geçsin diyenler sorunun forumda değil dol@ndırılan adamlar da olduğunu görmüyorlar.
Bu riski alacak kadar bilinçsiz ya da umarsız adamlar zaten bir yerde bir şekilde dol@ndırılır.
Bu işlemleri korkmadan, çekinmeden yapan insanları, kendini korumayan insanları forum neden korusun?