webtem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuları sırf kimler eşikli yapıyor, ne sorunları ile karşılaşıyorlar diye takip ediyorum. Adamlar kendilerini ifşa ediyorlar ama artık pek önemi yok. herkes tutturmuş bir yol gidiyor.
Eşikçiler yasadışı bi suç mu işliyorlar? Google'de bu yasak mı? "ifşalıyorlar" derken hocam tam olarak nedir? d0landırıcılıkmı yapıyorlar? kasetleri mi çıkmış neyleri ifşa oluyor onuda açarsanız?