Belki yüzlerce konuya yazdım bu forumda bilgilendirdim.
Asla tanımadığınız kişilere iban vermeyin transfere aracı olmayın faturasız işlem yapmayın.
Kanununa kadar yazdım ama nafile.
Herşey olabilir 5 sene uğraş şimdi mahkemelerde hapise girmesen bile paraları senden geri almaları muhtemel paraları geri verirsen bu sefer siciline işleyecek.
Yapmayın böyle şeyler üç beş kuruş için ne gerek var