Bana daha çok alt limit itrader ile puan kasıp, daha sonra böyle sahte ilanlarla güya 13-14k ticaret yapdım daha önce havası verip, sağlam vurgun yapmayı hedefliyorsunuz gibi geldi. Konuyu ve ilgili üyeyi bir moderatörün incelemesini talep ediyorum. Buna benzer olayları forumda çok kez yaşadık.
@BigSEO;
Hocam öyle bir düşüncem yok allaha şükürler olsun . Ne Vurgun vs gibi kelimelerinizde yanlış oluyor .