Tam olarak neyin yararını sağlamış? Adam zaten aynı değerde coin işlemi gerçekleştirmiş havadan para gelmemiş ki?
Hayrına mı yapmış?
Neden bu işi yaptığını sorduklarında ne diyecek? Hayrına yaptım mı diyecek?
Tanımadığın insanlarla bu para trafiği ne diye sormayacaklar mı?
Zaten komisyonsuz yaptıysa tam saçmalık. Durduk yere başına iş almış.